fotografera

Hemma från skolan, trött som fan och har gått runt och mått urdåligt under dagen.
Inget plugg idag vilket känns underbart.
Har stått och fotograferat mig själv nu en liten stund, lite galna bilder tror jag att det blev, och förhoppningsvis kommer dom inom kort tid synas här på min kära blogg.

Jag undrar om det finns något specielt som ni saknar i min blogg?
Något ni vill att jag ska skriva om?
Eller kanske bara någon annan design?
eller lite tips inom ett speciellt område?
Ja det skulle vara jätte kul om ni kom  med lite idéer, eftersom att jag har kommit i en fas där nästan inget ploppar upp i min hjärna. Så hjälp mig, så får jag det roligare att skriva, och du får det roligare att läsa :)


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Kim, jag längtar efter dig...., kom snart...

Puss

2009-02-16 @ 18:07:02
Postat av: Alexandra

så nu har jag kommenterat ^^

2009-02-16 @ 18:30:42
URL: http://tiondejuni.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur går de med kärleken, skriv lite om de ;) skulle att va kul att läsa.

2009-02-16 @ 19:40:15
Postat av: jelena

Video blogga mera! :´D

2009-02-18 @ 01:01:37
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0