helgen

Har inte haft tillgång till datot nästan en enda sekund i helgen. Och dey ber jag om ursäkt för..

Fredag:
Åkte till stan med klassen för att kolla på bio, ´africa paradize'. Den handlade om mänskliga rättigheter och fördomar. Efter filmen så var det en het diskussion om ämnet som var riktigt roligt att lyssna på.
Sedan åt vi lunch på Burger king och vi hade flera kuponger, så det blev sammanlagt 8 menyer till mig, Natta, Anso och Melon.
När jag kom hem slängde jag ner saker i min väska och begav mig mot Jasmine som bor i Vällingby. Där fixade jag, Jasmine och Evve oss, sedan kom även Frida :).
Därefter åkte vi till Skanstull och mötte upp några som vi skulle samåka med till Skarpnäck på fest. det var en liten lägenhet som festen hölls i, men otroligt mycket dans och trevliga människor.
Vi kom hem klockan halv 4 till Jasmine .



Alla hjärtans dag:
Inte deppa inte deppa. Nej nej. Jag åkte hem från Jasmine vid två. Hämtade lite flera saker och lämnade av annat. Sedan åkte jag till far min och fixade mig.  vid 8 tiden så mötte jag Jasmine i Alvik. Vi tog bussen till Frida. Där åt jag, Jasmine, Frida och Alice spaghetti carbonara. Sedam bjöd vi över lite folk och det blev en liten fest. Även mycket dans denna kväll.
Festen slutade dock lite knasigt då Fridas pappa kom hem och inte var så glad..
Så det vara bara att bege oss därifrån. Jag, Jasmine och Alice plus 10 andra stod och väntade på bussen i ca 40 minuter. Men alla höll värmen genom att sjunga.
Vi åkte till Medis för att käka donken, yummy.
Sedan när vi skulle gå ner till tunnelbanan så var det en läskig snubbe där som påstod sig vara självmordsbombare och sedan började han jaga oss. Lite halvläskigt.
Men vi begav oss iallafall hem till mig. Jag, Alice och Jasmine. Hemma var vi drygt 3, och vi somnade på momangen.
Bilder kommer förhoppningsvis, men jag vet tyvärr inte när.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0