High speed, like i'm racing

God dagens mina damer och även herrar för den delen :)
Hoppas att ni har haft en bra skol/jobb dag och att ni får en fortsatt trevlig kväll.
Min skoldag var bra, dvs att jag överlevde utan att bli biten av en spindel eller kvävdes av snö. Idrotten var tyvärr lite jobbig då vi hade basket och jag blev förjävla yr. Helt vimsig faktiskt.
Men jag har trallat på låten "dreamer" med Chris Brown hela dagen lång, den är ju så bra. Och förlåt Anso för att jag också tycker att den är bra, då hon säger att det är hennes låt. höhö.

När jag kom hem tog jag en grekisk yoghurt med honung, som var underbart gott och man får verkligen flashbacks från när jag var liten och besökte Grekland väldigt ofta.

Jag och min syster ska förhoppningsvis gå ut och fota varandra i detta väder eftersom att det ser ut som att solen lyser så fint nu, men jag måsre skynda på henna lite innan den går ner.
Så nu ska jag sätta på mig något snyggt. Adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0