hos pappa

Så, nu är jag hemma hos pappa. Vi har hållt på och fixat här hemma i lägenheten och lagat mat och sådant.
För er som inte vet riktigt vad jag pratar om så är det såhär. Papp flyttade till Tyskland för 1 år sedan, och nu igår så flyttade han tillbaka till Enskede. Det där var lite snabbinfo men jag hoppas ni förstår på ett ungefär. Jag bor också med min mamma utanför västerhaninge :)

Men som sagt, det blev fläskfilé, pommes och bea-sås. Jätte gott. Nu sitter jag i soffan, pappa ligger på soffan brevid och vilar. Snart kommer en kompis ner som jag inte träffat sen sommras men har känt henne sen jag var kanske 1-2 år :)

Ni ska få lite bilder från fredagskvällen också :)
Det blev en jäkla massa skratt, och jag hade väldigt trevligt. Efter sushin så åkte vi till Nattas pojkvän där det var fest, men jag mådde dåligt och åkte hem vid 11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0