idétorka

Har verkligen inget roligt att skriva idag. Är lite halvt nere, faktiskt pga av det med Chris. Är orolig över hur allt kommer bli, konstigt nog. Hoppas att det inte är så farligt som det låter... buhu.

tröst åt precis glass, och det var skit äckligt, nu mår jag jätte illa.. höhö. Nej fyfan vilken idétorka jag har. det är sinnessjukt.
Men nu vipps, så kom jag på en grejj.

Saker ni inte visste om mig:
-Jag är beroende av "jewelguest" och spelar det varje kväll innan jag somnar.
-Om jag inte äter frukost direkt när jag vaknar så är nästan hela min dag förstörd.
-Alltid när jag tittar mig i spegeln så påstår folk att jag putar med läpparna (vilket jag inte gör!!!)
-Jag gråter ofta för mindre saker, men inte stora saker.
-Jag kan räkna till 10 på thailändska
-Jag blir väldigt lätt sur på lärare när jag inte får som jag vill
-Jag har komplex över min mage och mina ben, ändå så äter jag godis dagligen.
-Jag hatar att lägga mascara på ögonfransarna, men jag älskar att lägga ögonskugga.
-Jag har väldigt svårt för att planera saker.
- jag säger  "jag vet inte" alldeles för ofta..
-Ljuger någon för mig, har jag väldigt svårt för att få tillbaka förtroendet för personen i fråga.

Och en sak till, som ni förmodligen redan visste. Jag älskar att stå framför kameran




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0