load

Hola Amigos.
Är hemkommen till pappa nu, och är helt slut.
Har jobbat på riktigt bra i skolan idag, och imorse hade vi ju nationellt prov. Då man kunde skriva om en natt i sitt liv, och jag valde natten innan tsunamin kom, det blev en lång uppsats på ca 12 sidor och jag blev klar precis i tid, kanske 1 minut efter.
Nu är huvudverken på högsta nivå och magen gör även ont. Fasiken då.. Jag hatar att bara vara hemma.
Men imorgon då, jävlar fyller Natta som sagt 16, och det ska firas, längtar!

Nej hörni, jag tror att jag ska ringa Manal och be henne komma ner med en plattång, eftersom att min är trasig. Stackars mig, och den..
Jaja, hörs lite senare, ska ladda kameran så att jag kan fota lite :)
pusssss

ohh titta vad ball jag kan vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0