Melodifestivals kväll

Snart beger jag mig till staden med gulliga Manal som ville följa med mig.
Senare så kommer Anso till mig, vi ska ha en melodifestivalskväll med godis och chips. Anledningen till att vi kollar är faktiskt för..... E.M.D är med, haha. Kalla oss töntiga..
Föresten när vi stod i kön till Chris Brown så gick dom förbi oss bland alla folk med luvor och försökte gömma sig. Men gissa vilka som avslöjade dem? jo, det var jag och Anso.
Båda skrek " dääääääääääääär är EEEMMMMDDDD, aaaaaaaaaaaah"
typ något sånt, så de tre snyggona fick öka tempot lite, haha, sorry guys!
Ni som har träffat Danny vet säkert också att han är en utav de trevligaste människorna som finns. Jag har stött på honom 2 gånger, och pratat med honom, och är så fruktansvärt trevlig.
Senas jag pratade med honom var innan sommaren då jag och Alexandra var i en park på söder och solade, så fick vi syn på han. Så vi gick dit och han bad oss slå oss ner, och han var väldigt pratsam och ställde frågor samt gav komplimanger, och man kunde ju inte låta bli att bli lite småkär...
tog föresten även kort med honom som ni ska få se i veckan kanske, när jag är hos mor.


Vi hörs nog senare, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Zarah

jag har sett EMD en gång och Danny tre gånger :P

2009-02-21 @ 18:12:32
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: kim

Zarah:

vad kul:D

2009-02-22 @ 15:22:17
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0