Panka tider

Lite smått frustrerad är jag. Min kära vän Natta fyller 16 på fredag, så det är planerat bland annat att vi (tjejerna) ska ut och äta på resturant. Men självklart är lilla jag pank, förutom ynka 30 kronor som ligger i min jackficka. Panik verkligen. Jag får inte missa en trevlig kväll som denna fredag vill bjuda på. Men vad gör man liksom?:(
Jag får se vad som händer, om jag har tur så råkar det ligga lite extra pengar i plånboken som jag glömt bort att jag har, annars så får jag väl drunkna i mina egna tårar..


Inte nog med det.. Min data är knasig i bollen.. Det går att vara inne på flera olika msn domäner, förutom min. buhuu. Alltså jag kan logga in med min "blogg-msn" men inte med min normala msn. Det loggas in, men direkt loggas ut igen. fan!!

Har precis ätit nu, och gjort mig själv en Latte med oboy i, yummie!,


Kommentarer
Postat av: SDH

Att inte ha pengar är inte sexigt.

2009-02-03 @ 22:28:02
URL: http://thatsnotsexy.blogg.se/
Postat av: ronja

Du kanske har några schysta parents som kan bjuda till lite? (; Ge några hemliskomplimanger och hjälp till med maten hemma det brukar funka för mig, då är mamma på bra humör!

Hemliskomplimanger = komplimanger som inte avslöjar att du vill ha något (:

2009-02-03 @ 22:40:16
URL: http://inkompetens.blogg.se/
Postat av: Mika

Fråga dina föräldrar om pengar. Det är det föräldrar är till för..

2009-02-03 @ 22:55:43
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0