Rösta rösta

Nu är det såhär. Lilla jag är med på en sida som kallas för "modelljakten" där folk röstar fram vilka som vinner. Och jag skulle bli oerhört glad om ni röstade på mig, dvs om ni tycker jag är värd det :)

Sedan skulle jag även bli glad om ni tycker till om bilderna jag har på den hemsidan, om dom är bra eller om ni tycker att jag ska ta någon annan bild som ni kanske har sett här i bloggen ? :)

 Här har ni länken : http://modelljakten.se/modell/3472    Och jag hoppas att ni röstar på mig varje dag, hihi:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart röstar jag på dig, min vän.. på något sätt har jag fastnat i den här bloggen. Läser många andras bloggar också, dock. Du är fin, helt klart. Jag gillade Josefin Brändström också, hon var fin.. men hon var typ 170 och vägde 44 kilo... alltså, jag vill ha lite kött på mina brudar, i alla fall.

2009-02-08 @ 20:19:52
Postat av: Anonym

Och kom ihåg.. det finns ingen rättvisa här i världen..

2009-02-08 @ 20:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0