segt

fyjösses vilken seg dag detta är.
Vaknade vid två. Sen dess har jag bara duschat och tagit det så jädrans lugnt. Sitter och väntar på besked om det blir någon fest i Haninge ikväll. Annars får vi se vad som händer.
Hoppas iallafall på Haninge eftersom att jag inte vet om jag orkar åka in till staden.

Solen har ju skinit så in i dundrans mycket idag, super härligt, vi får hoppas att det är vårsolen som börjar komma nu och tar bort all denna jävla snö. eller vad tycker ni?

Jag är så jätte taggad inför kryssningen på lördag, och jag är säker på att jag och Anso kommer få det kanonkul som vi alltid har.
Men har någon av er nån idé om vad jag ska ha på mig?
har ni sett något här i bloggen som jag skulle kunna ha? eller har ni någon annan idé?:)

Ska passa på att visa mina tuffa chinos jag köpte häromdan på monki:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0