two coulors

Sovit gott? Själv har jag legat och viridit mig nästan halva natten, men jag är ändå inte så farligt trött, *visslar*..
Idag är det ju måndag, vilket innebär en ny vecka och nya tag i skolan eller jobbet. Veckan blir förmodligen fylld med plugg då jag har No prov och förmodligen spanska prov. No'n handlar om atomfysik, och där gäller det för mig att ligga i eftersom att det finns en del grejjer som jag inte riktigt har förstått, som t.ex "alfa, beta & gammastrålning" hmm...
Men nu när måndagen är här vet man att snart så är det helg igen, så nu har man tid att vänta.
Har ni mycket plugg denna vecka?

Sen får ni dagens outfit, blev två olika gråa färger som jag inte tyckte var så snyggt men nästan alla mina svarta koftor var i tvätten. Men jag kanske kommer byta om iigen innan jag beger mig till skolan..


Kommentarer
Postat av: Daniel K

verkligen! snygg blogg förresten!

2009-02-09 @ 08:14:00
URL: http://danielmk.blogg.se/
Postat av: felicia

Haha, jag har typ 4 prov denna vecka ;) puss

2009-02-09 @ 19:19:43
URL: http://hubbabubba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0