Work out

Denna dag började inte bra när jag kom till skolan. Jag antar att de flesta vet vad som har hänt med Chris Brown? Förmodligen så har han misshandlat Rihanna, men jag vägrar tro det. Inte för att jag känner honom, men det känns ändå inte som om att han skulle göra något sånt. Men jag har trots allt sett videos när han lämnar in sig till polisen. Men jag vet inte vad jag ska tro.. Vad kommer hända nu? älskade Chris....

Har gjort lite sit ups och sådan nu när jag kom hem, eftersom att jag har bestämt mig att träna, vare sig jag har ett gym att träna i eller inte. Så nu känner jag mig redan lite slankare.
Ska plugga lite No eftersom att jag har prov på onsdag i "atomfysik" och jag fattar inte mycket alls. Så det gäller att ligga i dessa två dagar.
Hörs lite senare,
och juste, glömm inte att rösta på mig idag igen:
http://modelljakten.se/modell/3472


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du sett det någonstans?

2009-02-09 @ 17:21:25
Postat av: kim

Det står nästan överallt. Bland annat aftonbladet.

2009-02-09 @ 17:36:46
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt :o

2009-02-09 @ 17:40:28
URL: http://micaelis.blogg.se/
Postat av: Rebuc

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHHA han har gjort det, han e TUUUUUNGTUUUUNGTUUUUUUNG.. det e rätt åt henne svär hon borde döttt, hon e äcklig svär, hon får skylla sig helt o hållet själv. du säger han e din idol sen du ba ja vägrar tro lala.. om haan sj säger det e sant, hahah han har gjort det lev bara han e fett skön på riktigt. han dissa henne, hon e inte ens värd han, han e snyyyyggaaaaste, hon ser ut som en lebb

2009-02-10 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0