bråttom

Gud, jag bloggar alltid när jag har bråttom. Jag måste ju fan gå typ nu om jag ska hinna med tåget.. Menmen, nu är jag här igen, tröttare än vanligt, så jag orkade knappt gå upp imorse. Måste ta tag i matten idag och be om hjälp i skolan för jag fattar nada.
Oh herregyd nu gäspar jag så jag får tårar i ögonen. Min plattång har det hänt något med också, den vägrar värmas upp även om den är varm. Så det får bli bulle i håret ett tag framöver verkar det som.

Hinner inte fota någon dagens outfit nu, så ni får bara en liten söt bild på min fot eftersom att jag har mina nya skor på mig. De känns tyvärr lite för små, men vill man vara fin så får man lida pin.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad har du för skostorlek ? :)

2009-01-17 @ 20:38:50
Postat av: kim

Allt från minsta laget är 38, ibland kan jag ha 40.. haha

2009-01-18 @ 00:11:23
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0