cam

haha jag har lekt lite med min webcam.. klicka för större bilder :)


Sitter nere i köker eftersom att mitt trådlösa modem verkar vara paj-.-
Och jag har ju verkligen inget kul för mig just nu, så för er som tycker om kök, och inte egopics så ska ni också få lite bilder, generöst va?:D


haha seriöst, fyfan vad tråkig jag är.. Nej nu ska jag inte tråka ut er mer. Låter min dator sova nu så att den är lite piggare imorgon, jag också för den delen. Tänkte gå upp till mitt egna lilla vardagsrum och kika på tv. Och kanske somna, gud vad lockande det känns. Imorgon är det skola, ap kul. nej.. Men vi hörs imorn anyways! puss godnatt

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-20 @ 21:33:41
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0