hahahah

Snälla herregud?hahaha, gud jag sitter här och skrattar på riktigt.
Tror ni ärligt att jag bryr mig om ni säger sånna saker som att jag skämde ut mig? åh ni är ju så patetiska...
Och jävla bullshit om att Chris Brown har varit min idol i ca 1 månad?:S Gå tillbaka några arkiv, så kan ni t.ex gå in på mitt quiz där det är en fråga om vilken låt som jag ALDRIG tröttnar på, jo "with you".
Och dessutom, som vissa säger att jag aldrig hade något om honom på pa? för ca 1 år sedan så hade jag musk: Chris Brown på parmetrar. Ta reda på lite jävla saker innan ni skriver.
Ni måste ha ett förjävla tråkigt liv och sitter och håller på såhär? och säger dessutom inte vilka ni är? HAHA.
Fyfan för er, fyfan!
Ge upp nu.

Allvarligt, kolla så många anonyma som skriver? hah.  Dessutom det är bara de anonyma som skriver de "dumma" kommentarerna! jösses, förstår ni inte sjävla vad ni skämmer ut er?


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lol på dom , du ser asa bra ut å dom är bara avundsjuk för att du är snyggare å du har träffat chris brown osvosv :D <3

2009-01-25 @ 12:11:34
Postat av: Linn

kim, kolla på ip numret om det är samma person som har skrivit allt <3

2009-01-25 @ 12:18:01
URL: http://luws.blogg.se/
Postat av: Mika

Jaså.. en massa fegisar.. ja, jag själv föredrar att vara anonym när jag kommenterar, men jag skriver i och för sig inte en massa taskiga saker. Idag ska jag göra ett undantag och skriva vem jag är, för att visa att jag inte är någon fegis.. tack och hej!

2009-01-25 @ 14:42:24
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se
Postat av: Anonym

jaaa precis. kolla ip numret, det kan vara samma ..

2009-01-25 @ 16:51:10
Postat av: Anonym

Förresten :) vad har du för photo shop? din bild e asfinv

2009-01-25 @ 16:51:29
Postat av: rebecca

skit i dem, jag är avunsjuk på dig :)

2009-01-25 @ 19:56:33
Postat av: Anonym

haha att du orkar ta dig tid att sitta och skriva så här visar ju bara på hur mycket du tar åt dig. dåligt självförtroende eller? ;)

2009-01-25 @ 21:01:47
Postat av: kim

Nje verkligen inte, jag har faktiskt väldigt bra självförtroende. Men ni måste lära er att förstå hur hemskt ni beter er, eftersom det faktiskt kan såra folk som har dåligt självförtroende

2009-01-25 @ 21:26:47
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eftersom att du inte har dåligt självbförtroende så behöver du ju inte ens bry dig. Du lägger ju ner sjukt mycket energi, svarar på de folk säger, skriver ett inlägg om det plus printar skiten.

2009-01-26 @ 16:08:27
Postat av: kim

Läs problem?

JAg sa precis att jag verkligen inte har dåligt självförtroende, det kan du fråga vem som helst som känner mig.

Jag bryr mig om andra, eftersom om ni idioter fortsätter såhär som kommer ni såra folk! är det så svårt att förstå?

2009-01-26 @ 16:42:58
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

FUCK YOU...Du gillar inte ens Chris.

2009-01-28 @ 14:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0