it's killing me

Min huvudvärk börjar verkligen ta kol på mig nu. Tänk er, ha huvudvärk dygnet runt i nästan en och en halv vecka. Och inget hjälper, ipren och alvedon kan ta sig! Blodsmak i munnen hela tiden och blödde näsblod idag. Vad kan felet vara egentligen? någon som vet?

Men jag hatar ju som sagt att klaga, så jag ska försöka att inte göra det. Anso gick hem för en liten stund sen, har suttit och haft genomgång med henne om "ljud" eftersom vi har prov på fredag. Förhoppningsvis så fick hon in lite i hjärnan och även jag tog nog lite nytta utav det. :)
Dagens samtalsämne i skolan var självklart Chris Brown, vi har verkligen en del galna ideer om konserten, och vi kommer inte ge oss förens vi har träffat honom! So here we come " Chris Angels".


Gjorde en vlogg igår, som jag funderar på att lägga in, men jag vet inte riktigt. Tycker ni att det är kul med videoinlägg? och isånnafall så får ni gärna komma med idéer om vad de ska handla om, för när jag är framför kameran så står det still, tro det eller ej. kraaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa vidiologg :D

2009-01-14 @ 20:36:23
Postat av: Anonym

jaaa vidiologg :D

2009-01-14 @ 20:36:39
Postat av: Anonym

Ja det är roligt att kolla på videobloggar! :)

2009-01-14 @ 20:46:51
Postat av: Mikaela!

haha, you go girl! vi är precis lika besatta av chris brown ;)

2009-01-15 @ 11:29:20
URL: http://mikaelastenbaeck.blogg.se/
Postat av: Malin

Vloggar är bäst! :D Berätta bara om det du skulle skrivit, om du inte hade gjort en vlogg. Det är ett bra tips ^^ sen kan man ju improvisera lite ;D

2009-01-17 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0