Krångel

Bloggen har krånglat ett bra tag nu, men jag passar på att skriva nu när det fungerar.
Igår blev det en lugn kväll. Vi åkte och köpte godis, sedan satt vi bara hemma och slötittade på tv. Vi såg lite utav en film som heter '30 days of night' och den handlade om några som var ungefär som vampyrer och jag storhatar alla vampyrer förutom Edward i twilight. Så jag var lite små skärrad efter att vi hade sett filmen.
Fick ett par samtal under kvällen om folk som var ute och hade kul, och självklart blev man faktiskt lite sugen på att gå ut och ha kul, men vi sket i det, men det blev mysigt iallafall!

Snygging bild på mig, eller?:)

Gott sov jag, och vaknade inte utav ett enda samtal jag fick under natten.. Det är flera som har börjat ringa mig mitt i natten med dolt nummer. Men då vet man att någon bryr sig om en, haha :)
Idag/ikväll så ska jag och min familj till min morbror på Lidingö, där har han lite utav en fest om jag uppfattat det rätt, så det blir väl trevligt.
Hörs snart gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0