natt pluggare

Efter väldigt mycket snack och trevligt sällskap så har nu min morbro och kusin åkt hem. God mat och väldigt god efterrätt bjöds det på, lite väl lyxigt för en torsdag kanske..

Men nu när dom har åkt så dyker mitt huvud ner i pluggböckerna direkt, inte fullt så kul. Men jag måste klara skolan riktigt bra nu den sista terminen känner jag. Så jag kämpar på, och skiter i om jag får plugga hela nätterna. Jag älskar faktiskt att plugga på nätterna, att sitta i sängen och skriva och läsa. Då får jag in det bäst i hjärnan, för då är det verkligen bara plugget man tänker på. Dock så blir man ju trött dagen efter...

Sedan var det någon som undrade hur jag fixade lockarna, och det är med den nya locktången som min syster har köpt. Den är så jävla cool och skitbra. Har ingen aning om vad den kostar men den är från Obh nordica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0