Ni undrar säkert..

Jag vet att ni undrar vad som har hänt..
Visst, jag sa att jag skulle flytta, men att jag skulle blogga ibland.
Men ni har tyvärr inte fått ett ända inlägg från mig, och jag har inte packat eller flyttat under dessa dagar.. så vad har jag gjort?

Jo, det ska jag berätta.. I lördags kväll så var jag och Alexandra ute och hade lite halvtrevligt. Vi kom hem drygt 2.. Jag la mig ner i sängen, kollade på bilder på min kamera, men när jag skulle somna så hände det något.. Jag har aldrig frysit så mycket som jag gjorde den natten, jag skakade dom etr ynkligt löv. Tillslut bestämde jag mig för att lägga mig i mammas rum eftersom att jag känner mig så instängd i mitt. Och där låg jag vaken hela natten, med 3 duntäcken, 1 filt, kofta, mjukisbyxor, sockor. Ja, allt du kan tänka dig för att hålla sig varm.
Och sen den natten, så har jag legat i mammas säng, jag har knappt ätit något, och jag är svag i hela kroppen. Har haft väldigt hög feber, och är väldigt förkyld.
Har varit hos doktorn, som sade att jag hade något virus i kroppen som man tyvärr inte kunde göra något åt. Men jag har drogat ipren och hostmedicin för att bli frisk så fort som möjligt.
Och varje jävla dag har jag velat blogga, men det har inte funnitst någon ork alls i kroppen för att ta mig till datorn, jag var glad om jag ens kunde resa mig upp ur sängen.

Jag hoppas verkligen att ni förstår.. Jag mår fortfarande inte bra, men jag måste börja ta tag i flytten nu och packa.. Imorgon är bestämt flytt datum, och då måste allt vara klart. Jag fattar inte hur jag ska klara det.
Hoppas iallafall att ni hade ett trevligare nyår än vad jag hade, och att ni är lite förstående. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0