Njuter.

Hej på er.
Har knappt suttit vid datorn något alls de senaste dagarna. För jag har som er många andra försökt njuta av det sista dagarna på lovet. Men samtidigt som jag har ångest och verkligen inte vill gå till skolan imorgon.
Dessutom tror jag att vi börjar vanlig tid (8.10), och det är hemskt.

Mitt rum är iallafall målat och det blev faktiskt riktigt bra. Men jag ska köpa mer möbler och sådant för just nu så är det väldigt tomt i mitt rum och inte så hemtrevligt om jag ska vara ärlig. Men det kan man ju kanske förstå?

Nu har jag flyttat in sängen mot väggen och madrassen ligger inte på golvet :)

Igår åkte vi runt och letade biljetter till chris Brown konserten men fick inte tag på några. (jag, Anso, Alexandra och Natta). Så jag tror att vi ger det ett nytt försök idag.
På kvällen så åkte jag och Alex in till stan och skulle kolla på bio, men sen var biljetterna slut och allt blev bara krångel. Så vi begav oss hemåt. Vi blev jätteglada när Anso hoppade på tåget, sedan följde hon med hem till mig. Och vi tre satt och kollade på film tills vi somnade.
Nu har det små flickorna åkt hem, men vi ses nog senare idag igen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sött rum :) jätte fina färger!

2009-01-08 @ 10:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0