Sleepy

"Ber om ursäkt för allt skit jag har skrivit i din blogg..det var väldigt omoget,efter man tänkt efter så ja det var omoget och det tycker nog många fler.
Skämmigast för min syster eftersom det här är hennes ip adress så ni inte tror att det hon!
Återigen förlåt ska inte upprepas igen det här."

Nu har jag fått en ursäkt, visst det duger, men jag tycker ändå det är jävligt ruttet av personen i fråga att ha betett sig såhär. Hoppas att fler kan ta åt sig nu.
Och ja, jag skulle gott och lagt mig, men jag duschade och sen sögs jag ner till datorn. haha. Nu ska jag sova på riktigt. Imorgon är jag som sagt glad, då vaknar jag på så jävla rätt sida, hihi, can't wait! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0