So tired

Jäklar vad trött jag är. Har suttit och kollat på tv med ett duntäcke sedan jag kom hem.
För det mesta har det varit Mtv, made, next, room raiders, the hills och my super sweet sixteen. klassikerna, eller?
Var hos skolsyster idag pågrund utav med huvudverk, och hon tyckte att jag borde gå till doktorn så imorgon bokar mor min förmodligen tid.

Och herregud vad jag längtar till den 23e, Chris Brown.. Det kommer vara bästa dagen i mitt liv typ, hihi. Han är bäst, alltså verkligen bäst. Finns det någon som sjunger bättre än honom?
Och låten With You är den bästa låten som någonsin gjorts, den tröttnar jag aldrig på och kan lyssna på den dag in och dag ut. Shit pommfritt vad jag längtar, gaaaah!!!!

Så här sitter jag nu, trött som fan, men försökte ändå le lite gulligt. Lyckades jag?, nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0