sovmorgon, eller´?

Jag vaknade utav att min katt "knackade" på dörren ungefär 1 minut efter så kom min mor in och väckte mig. Ja sa då att jag hade sovmorgon till 08.50 så att jag kunde sova en halvtimma extra, men en halvtimma råkades dra ut till 1 timma. Så idag kommer jag ca 20 minuter sent till skolan, men det är inte så farligt, har spanska nu på morgonen och min spanska lärare säger varenda lektion "idag ska vi ta det lugnt" så vi gör aldrig något på lektionerna förutom översätter lite då och då.
Måste ringa Anso kom jag på och säga att jag är sen, ssåådärrrr. Hon och jag är så kärleksfulla mot varandra...
Anso: Vart är du?
jag: försov mig..
Anso: ahaaaa okeeej vi ses sen
jag: mm, hejdå.
"klick"
Nej hörni, nu måste jag fixa håret och packa idrottskläder. See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Jaha var du en av dom =) Vilken känsla det måste ha varit!

2009-01-26 @ 16:27:40
URL: http://beatas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag förstår inte hur du gjorde bort dig? alltså du stog väl bara där, va och typ dansade likssom? :P

2009-01-27 @ 10:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0