Ta mig till doktorn

Jag är så trött på detta, jag vaknade utav en helt otrolig smärta i huvudet. Och oftast så är det ju så att man får ont efter kanske 10 minuter när man har gått upp, men från att jag öppnade ögonen så kände hur huvudet bultade. Sen har ju även andra symptom som blodsmak i munnen. Och nu sitter jag med bomull i näsan eftersom att jag även blöder näsblod. Idag blir det en lugn dag, för jag orkar inte göra något och mamma vill inte heller att jag gör det när jag mår såhär..
På måndag så ska jag iallafall till doktorn, och tro det eller ej, så längtar jag.

Kommentarer
Postat av: raffa

Hur gör du satt det är svart bakgrund? :)

2009-01-17 @ 16:09:31
Postat av: Pappsen

Waow, vilken cool bild.....))

Puss

2009-01-17 @ 16:22:03
Postat av: Kim

Jadu, jag fixr och trixar med "ljusstyrka och kontrast" :)

2009-01-17 @ 16:22:37
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0