tänk

Nu är fixat och klar. Ska ta halv 12 tåget in mot stan, lite små nervös faktiskt med att färga håret eftersom att jag blir så himla ledsen och sur när det inte blir bra. Men det blir det nog, hoppas jag.. Får se om jag gör lite slingor i håret också. Ni får vänta med spänning tills jag kommer hem :), jag också typ..

Igår innan jag somnade så satt jag i min säng, åt is och bara tänkte. Och det var så jävla skönt att bara få sitta och tänka, tänkte på nästan allt mellan himmel och jord, och helt plötsligt hade det gått en halvtimma. Och det var verkligen inte så att jag hade tråkigt. Jag rekomenderar verkligen det, att ni tar en stund för er själva kanske varannan dag och bara tänker, på allt. Men såklart inte bara på negativa saker. tänk tänk tänk!

Jag fick lite sällskap när jag skulle fota dagens outfit... Nalle, familjens puckade hund!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vilka fina bilder Kim...., ses vi på söndag?? Eller om du vill, kom på lördag på natten..., vi kommer upp nån gång runt 12 på natten.....



Älskar dig

2009-01-30 @ 13:33:19
Postat av: K

älskar din blogg!

2009-01-30 @ 21:09:25
Postat av: Anonym

Äter du is?

2009-01-30 @ 23:21:54
Postat av: M.

2009-01-31 @ 11:11:47
Postat av: Anonym

Önskar du kunde kyssa mig också, inte bara hunden...

2009-01-31 @ 11:12:30
Postat av: M.A

Önskar du kunde kyssa mig också, inte bara hunden...

2009-01-31 @ 11:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0