top model

Klockan är nu aldeles för mycket tycker jag. Borde ligga i sängen nu.
kvällen har varit fullspäckad med tv och paj. härligt. Först visades mitt absoluta favorit program Top model, och varje gång jag ser det så blir jag så jävla sugen på att ställa mig framför kameran, och bara posa på. Efter varje avsnitt brukar jag gå och ställa mig framför spegeln och bara kolla på mig, gör lite ansiktsposer och drömmer mig bort, och i love it. Jag brinner för att stå framför kameran, det är det jag vill göra!
Efter Top model så var det Made in sweden, riktigt kul program faktiskt, Anders och Andreas är ju förjäkla sköna. Men ena killen som ville bli artist var ju totalt puckad tycker jag, blir så irriterad på folk som han. Vafan, han är inte värd den chansen han får!

Nu ropar min syster, hon har köpt någon jätte tuff locktång som man får så fina lockar till, ungefär som hon "sofie" i Mamma mia filmen. Så jag ska kolla hur man gör så att jag också kan låna den någon gång :)

Jag älskar mitt "skrivbord" som jag har på datorn, eller alltså bakrundsbilden, det är skitcool tycker jag. (vet inte hur många gånger jag sagt det) menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0