U don't know me!

Har varit upptagen all day long, kom nyss hem från Jensens norra öppet hus.

Vill bara säga till er idioter, att ni känner inte mig ett piss, OKEJ? Jag lyssnar fan inte på house, jag gjorde förut, men även då lyssnade jag på Chris. Förbjuder ni mig att ha han som idol eller? i don't care. För på det viset ni kommenterar bevisar bara hur jävla dåligt ni känner mig, eller knappt vet vem jag är. Fattar ni?
Ni skriver som om ni känner mig så JÄVLA bra, men när ni säger att jag började gilla Chris B nu, så visar det bara motsatsen. Åh ni är så jävla dumma i huvudet på riktigt. Attt ni inte har något bättre för er än att säga till mig vilken musik stil som jag borde lyssna på. Herregud.
Fattar inte ens varför ni läser min blogg om ni har så mycket i mot mig!

Jag blir inte ledsen, för eran skull! Själv har jag bra självförtroende, men tänk på andra, som ni kan såra totalt, få må jätte dåligt. Helt ärligt, känner ni er inte dumma i huvudet, patetiska och helt störda?

Sen har jag en del underbara läsare och ni ska inte ta åt er alls av det här!

Kommentarer
Postat av: tha best

gå tillbaka till ditt kära lilla house gumman

2009-01-28 @ 20:49:00
Postat av: Sandra

ett tips! Kolla upp från de som skriver annonymt och elaka saker om de är samma IP som ligger bakom, det brukar vara så efetrsom att det är fegisar som inte kan stå upp för vilka de är. men som sagt ta ingen skit! Kram sandra

2009-01-28 @ 20:54:52
URL: http://ungmammasandra.blogg.se/
Postat av: A

"tha best" håll din käft innan jag smäller in den tack :) lek inte viktig.



känner inte dig Kim men du verkar vara en skön person! keep going! :D

2009-01-28 @ 22:59:43
Postat av: skulle va ett K o inte A haha :)

"tha best" håll din käft innan jag smäller in den tack :) lek inte viktig.



känner inte dig Kim men du verkar vara en skön person! keep going! :D

2009-01-28 @ 23:01:17
Postat av: Hanna

tycker att alla idioter som inte har något bättre för sig kan dra åt helvete bara. och ta aldrig åt dig, speciellt inte när dom inte känner dig! själv tycker jag din blogg är jättebra och jag läser den nästan varje dag :) kram

2009-01-29 @ 16:30:00
URL: http://hannanerep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0