excuse me mama

Hej alla glada nu blir det barnprogram, nej vad tråkig humör jag har..  *flinar*
Kom hem för kanske 2 timmar sedan i think. Men satte mig inte framför datorn förens nu, eftersom att jag är en liten datanörd så försökte jag hålla avstånd.. Satt istället och kollade på Austrailias next top model, det var lite annourlunda, men okej.

Dagen har varit pretty chill, men jag har varit otroligt trött, eftersom jag gick upp kvart över 6 imorse för att duscha, haha.
Sitter just nu hemma ensam, väntar spänningsfullt på att mamma ska komma hem och säga vad det bli för mat.
Nej nu ringde hon och sa att jag får laga nåt själv, faan. Det blir väl nudlar i guess..
Och alla ipren är slut, damn asså..

Jag som hade tänkt att visa dagens outfit idag var way to snabb att slänga på mig mjukis kläder när jag kom hem. Men ni får lite webcam bilder sålänge :)
Niggah lips, och ja, jag har glugg! hihi, men that's me.

Attraherande, eller?

min mysiga outfit:


Kommentarer
Postat av: malin

underbara läppar!

2009-01-28 @ 21:40:12
URL: http://downfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0