wanna be on top?

Nej hörni, nu har jag suttit vid datorn, way to long. Ska bege mig upp och sätta mig framför tvn för att kolla på top model.
Imorgon så åker jag och Alexandra förhoppningsvis in till stan så att jag får köpa den kjol jag har suktat efter länge nog och även ett par lös ögonfransar, så blir jag riktigt snyggo på fredag. Längtar so much.

Jag och min syster lagade våfflor till middag vilket var lite halvgott. Mamma har varit i Nynäs med ett par vänner och haft det trevligt. Måste bara säga en sak, vi satt och kolla på bilder igår från när min mamma var 17-18 år. Och faaaan vad snygga kläder hon hade, höga levis (jeans) shorts och en randig pösig tröja instoppad. Plus att hon hade så väldigt fint hår och kropp, så det såg amazing ut.
Jag är faktiskt på jakt efter ett par höga jeans shorts till sommaren/våren, så har ni några ideer så får ni gärna säga till :)
mamii:

Kimii;


Godnatt på er:)

Kommentarer
Postat av: Elsa

men guuuud Marika...fan vad fin hon e. ge henne en puss från mig :)

2009-01-22 @ 10:17:02
Postat av: sofia

kan inte du börja lägga in videobloggar typ en gång om dan? jag älskar din blogg och ditt utseende pussar

2009-01-22 @ 18:41:30
Postat av: K

uppdadera oftare kim! :D

2009-01-22 @ 21:47:05
Postat av: Mille

jag håller med sofia gör video inlägg!!

2009-01-22 @ 21:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0