packa

Jag fullkomligt hatar att packa.
Har sagt hela dan att jag skulle göra det, men har skjutit upp det hela tiden. Men nu har jag iallafall lyckats får ner en del i väskan. Det som är kvar är bikini, handuk, hygienprodukter och lite sånt. OCH SKOR. Tänkte ta med mig två eller tre par högklackade och sedan mina gladiator sandaler, kanske även joggingskor eftersom att jag och Anso hade tänkt att jogga varje dag. Good luck. Men jag sprang idag iallafall!

Så ni kanske undrar vad fan som händer i Dalarna/Rättvik eftersom jag packar så mycket och tar med högklackat?
Denna vecka (v.31) så är det en sak som heter "classic car week" i Rättvik. Kommer massa raggarbilar och sånt coolt. Eftersom Ansos familj har flera raggarbilar så åker dom dit varje år.
På kvällarna är det party (har jag uppfattat det som) haha. Kommer vara jätte mycket folk, och jag lovar att vi kommer stöta på några härliga prickar.

Tyvärr så tror jag inte att jag kommer ha någon tillgång till dator, alls. Så detta kanske blir mitt sista inlägg på en lång tid (ca 1,5 vecka). Men ni har ju något att längta efter, tänk vad mycket bilder jag kommer ta! Systemkameran är alltså med, laddare också.
Kanske hinner skriva imorgon innan ja drar till nykvarn, eller när vi ´är i nykvarn. Det får förbli en gåta till imorgon.
Annars får ni ha en underbar vecka, och till er jag känner så har jag mobilen med mig, så det är bara att ringa eller smsa!


kelar med Tindra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0