Where is the sommar?

Jag hatar regn, jag hatar grått jag hatar svensk sommar just nu.
Vafan inte ens när det är sol ute så är det varmt. Vad är det för fel egentligen? Klimatförändringarna förstås.

Så vad gör man dessa dagar?
Jag har i stort sett suttit hemma och bara slappat. Men nu är det så att jag inte har träffat Jasmine på aldeles för lång tid, så jag ringde henne och tvingade den bitchen att ta en fika med mig. Först skyllde hon på att det var dåligt väder förstås, men jag lyckades övertala henne. Så nu ska jag fixa mig, och om drygt 1 timma möta upp jasmine.

Ikväll ska jag ha mini midsommar med pappsen.
Btw så hade jag det jätte trevligt igår. Kom hem halv 6 imorse. haha. Är inte så farligt som det låter. Jag sov hos Anso och hon skulle jobba tidigt på morgonen så dom skjutsade hem mig och sen har jag sovit till halv 1.

Nu ska jag sluta snacka. hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså blogga mer, lägg in mer bilder? vafan ere här för npåt. sämst update!?!

2009-06-21 @ 19:13:50
Postat av: Zarah

*Vad skulle du helst spendera pengar på? Upplevelser eller prylar? Svara görna på frågan i min blogg, ha det bra! :)*



http://zlundin.blogg.se

2009-06-22 @ 11:13:30
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0