-

Hej darlings.
Jag hade en jätte trevlig kväll igår!
Vi startade kvällen i Smedslätten, som ligger en bit från Alvik. Där satt vi ute med tända ljus och en massa folk.
Sedan drog vi till Söder och hem till David. Där var det jätte trevligt, inte så mycket folk, men det var skönt.
Vi var hemma några minuter över 3.

Imorse så hade jag ställt klockan på 11, men tror ni den ringer eller? NEJ.
Jag vaknar av att jasmine står i mitt rum och kollar sig i spegeln.
jag: Fan vad du är uppe tidigt!?
Jasmine: klockan är typ 1.
Tror ni inte att jag for upp ur sängen och skrek, och svärde på allt som var i min närhet. Fråga mig inte varför.
Men min tunnelbana skulle gå om 10 minuter.. toppen.
Men jag hann. Åkte hem till mamma en stund och nu är jag hos papi igen.
Det blir en lugn kväll och jag kommer nog inte blogga mer ikväll, så vi hörs imorgon.
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0