bättre självförtroende

Jag känner mig tom utan att blogga, men ändå befriad på något sätt.
Jag har mer eller mindre en liten paus nu, som jag tror är bra, för då kommer jag om ett tag komma tillbaka, men nya tag, och förhoppningsvis blir min blogg ännu bättre.

Förutom att jag känner mig väldigt stressad just nu av skolan så mår jag ganska bra.
Jag har börjat klättra uppför backen som jag för ett tag sen åkte nerför.
Mitt självförtroende ha blivit lite bättre, då jag bestämde mig för att sluta satsa på att vara "size 0". Men alla får för sig dumma saker ibland. Jag har bestämt mig för att äta det jag vill äta, och inte känna att jag måste äta jättejätte lite, eller nästan inget. Den största anledningen till att jag har ändrat mig är för att jag lägger mina modellmål på hyllan ett tag, jag har inte längden som krävs, och det är bara att inse. Så då känner jag inte att jag behöver sträva efter den där extremt smala modell kroppen.

Jag har blivit nöjdare med mitt utseende överhuvudtaget, bara under kanske 1 vecka. Jag tycker om hur jag ser ut, ingen ser ut exakt som mig, och vi alla är unika. Jag har börjat se de snygga delarna på mig istället för att bara tänka på de som inte är så snygga.

Nu ropar mamma och säger att det är mat, så jag avslutar detta inlägg väldigt hastigt. Förlåt.


Kommentarer
Postat av: stefanie

tack:D

2009-05-05 @ 19:20:30
URL: http://ohstefanie.blogg.se/
Postat av: Elsa

Du e ju så fin gumman! Så jag tycker att det är ett jätte bra beslut av dej...att vara nöjd helt enkelt! Fina du!!!



Puss

2009-05-06 @ 10:57:36
Postat av: isabelle ♥

Fan vilket bra samhälle vi skulle ha om alla valde att göra så! Jättebra blogg. Puss

2009-05-06 @ 16:04:47
URL: http://Cuteblonde.devote.se
Postat av: NATASCHA'S WORLD

DU är ju super smal haha =) ?

ja är 1,69 .. o e modell :P Har inte heller längden men de gäller att stå ut i mängden, antingen via personlighet lr utseende =) så kan alla lyckas!

& tack för din söta kommetar

puss / natascha

2009-05-10 @ 20:42:16
URL: http://taschas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0