bubblegum

Sitter fortfarande och skriver på min uppsats om vindruvor, och den tycks aldrig bli längre.. Kanske sitter uppe hela natten om det krävs för att den ska bli bra. Jag har suttit uppe hela nätter förut för att plugga, men ja, jag ger mig inte, jag vill lämna in ett bra arbete imorgon och ska försöka göra mina lärare stolta. Men jag tvekar tyvärr på det just nu.
Men vi får se vad som händer.

Jag älskat tuggumin för er som inte visste det, och har oftast ett i munnen. Jag säger som rökare, de tycker att det är kul att röka om man är uttråkad. Jag tycker det är kul att tugga tuggumin, och då ska vi inte snacka om hur kul det är att blåsa bubblor.


Sen ibland går det ju dock inte så bra...


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag blir stolt, kämpa på!

2009-05-11 @ 00:29:06
URL: http://stripmymind.devote.se
Postat av: Anonym

kanske dags att noppa ögonbrynen så inget mer fastnar i dem? ;)

2009-05-11 @ 17:54:53
Postat av: Kim

Jag älskar mina ögonbryn, tunna ögonbryn är långt ifrån snyggt!

2009-05-11 @ 18:21:21
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

äckliga buskar du har över ögonen, noppa för i helvete :O

2009-05-12 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0