Denise

Var inne på Melons blogg precis.
I hennes senaste inlägg så la hon ut låten "dancing in the dark".
Som är en av de låtar som verkligen betyder mycket för mig. Låten påminner mig så otroligt mycket om Denise Borg.
Denise gick i min klass från 4-6an, och vi var nära vänner. Tills den där hemska natten i maj, för tre år sedan. Natten mellan 26-27 maj så togs våran glädjespridare ifrån oss. Våran vackra prinsessa.
Jag orkar inte gå in på vad som hände, ni får göra lite research om ni undrar. Men absolut ingen förtjänar att dö på det sättet.
Denise kommer alltid finnas i mitt hjärta, och i väldigt många andras. 
I will always love you.

Kommentarer
Postat av: lindha

Hej tjejen! Du har anmält dig till min tävling och med din oslagbara blogg har ´jag valt ut dig till en av de 6 tävlande, GRATTIS! Nu måste du få alla dina nära och kära & dina läsare att rösta vidare dig till finalen, för du vill väl endå vinna ? :) Puss på dig! / lindha

2009-05-19 @ 20:23:48
URL: http://lindhanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vila i frid

2009-05-20 @ 20:55:41
Postat av: Anonym

vila i frid

2009-05-20 @ 20:55:51
Postat av: Anonym

har nathalie holmstdu blogg? :) puss

2009-05-21 @ 00:56:14
Postat av: Anonym

vad heter hennes blogg? .. :/

2009-05-25 @ 21:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0