funny

Hade en toppenkväll igår.
Förutom att Jasmine inte kom till mig förens vid halv 12. Då gick vi på bussen som körde förbi oss såklaaaart. Vi dampade ur på sl, men tillslut kom en annan buss och allt löste sig, förutom att vi kom typ 40 minuter senare än vad vi egentligen skulle gjort. men jaja.
Festen var i Örby tror jag, som ligger vid älvsjö? Nånstans där iallafall.
Mycket trevligt folk.
Men folk vägrade tro på mig att jag var hel svensk, antingen var jag jugoslav, serb eller typ från Sydamerika.. Men inte svensk, nejnej. De trodde att jag skämdes för att säga att jag var utländsk. Tråkigt nog så är jag ju hel svensk.

Jasmine åkte för ett tag sen, men senare på dan så ska jag möta upp henne i Hötorget och köpa jordgubbar, sedan ska vi nog till gamla stan :)
Kameran hänger nog på denna vackra dag. pusspåer

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha du, det där med utländsk får jag höra vaaarje dag! Hört allt från marockansk till turk. Helt sjukt. <3

2009-05-31 @ 19:51:01
URL: http://hubbabubba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0