Handla hållbart

Kommer sitta hela denna kväll med att plugga, eller jag ska försöka iallafall.
Mamma kommer snart hem med lite energi (godis), så att jag kan försöka hålla igång länge.
Detta är som jag sa i videoinlägget, det största arbetet i nian, och det innehåller, NO, SO och Hemkunskap. Arbetet heter handla hållbart, och meningen är att vi ska lära oss göra rätt val när vi handlar. Alltså ska vi skriva om en vara, och hur den påverkan miljön och en massa andra saker.

Jag har valt att skriva om vindruvor, hur lätt tror ni att det är att göra en galet lång uppsats om... vindruvor?

Men jag kom och tänka på att det bara är 1 månad kvar nu, sen är grundskolan slut, finito!
Så varför inte pina mig denna dag och kanske någon dag till så jag får klart detta arbete? Jo det ska jag göra, adjöss på er, hör av mig senare eller imorn så ni får veta att jag inte är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0