Något är fel

Har precis ätit och fixat mig,
Nu sitter jag med datorn i knät och lyssnar på musik.
Plötsligt fick jag bara panik, nu, det hugger i magen, gråten sitter i halsen och jag bara känner hur något är fel.
Jag vet två saker som kan vara problemet, som jag däremot inte kommer ta här i bloggen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu. Min kväll får inte förstöras pga detta.
Mina ben skakar, händerna likaså och magen säger ifrån, ge mig en jävla bekräftelse, ska det vara så svårt.

Jag förstår om ni inte fattar något av detta inlägg, skitsamma.. ÅH, jag orkar inte

Hoppas ni får en trevlig lördag


Kommentarer
Postat av: Zarah

hoppas det löser sig!

2009-05-09 @ 22:11:49
URL: http://zlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0