överallt

Usch vad jag känner att jag har gjort mycket denna kväll...
Ätit, fixat min klänning, duschat, plattat håret, packat osv..
Imorgon drar ju min lilla klass på klassresa till Åva, och jag kommer hänga på. Efter lite tjat idag i skolan så fick de mig att hänga på.
Skoldagen var för övrigt ganska jobbig. Gick upp till Denises grav på lunchrasten och grät ut i Ansos famn, men det var ändå skönt att få gråta lite. Det var så mycket tankar som flög runt i mitt huvud när jag satt där och kollade på graven, så mycket..

Nu har jag kollat på champions league finalen som alla andra typ. Barca vann, tjihu :) Men det skulle vara skönt om Ronaldo spelade i Barca så man slapp se sötnosen så ledsen =(.

Nej hörni, kameran ligger på laddning så jag lovar att ni får bilder från klassresan. Men nu ska jag packa lite mer, sedan sova.
Ha det toppen nu.
Kanske skriver innan jag drar imorgon, får se.
puss pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0