scary

Jag är hemmaaaa....
Har varit på fest i Fagersjö, men nu är lilla jag hemma, ensam. blä, vad läskigt.
Men min papi är ute på krogen, men han kommer nog snart hem i hope.
Haft en supertrevlig kväll iallafall.
Men vadfan hände i eurovision?:O blev helt chockad. Vi kollade självklart på festen. Okej visst, låten sög, men ändå.
Alexander Rybak förtjänade att vinna tror jag.

Igår var också jätte trevligt.
Vi var först på rix fm en liten stund, sedan mötte vi upp max och många till. Då drog vi till Vega i Haninge. Där så gick vi till någon sjö och eldade och några badade, usch vad kallt det såg ut.
Men det var mysigt faktiskt.
Sedan sov jag och Jasmine hos Simon o max.





Och ja, sen imorse blev jag väckt av att Simon och Jasmine sjöng nån jävla "godmorgon" låt, gissa vem som var på dåligt morogonhumör? haha.
Vi käka frukost och fixade till oss lite, sedan drog vi in till stan med hela gänget och kollade på nån skoj fotbollscup.
Jag drog därifrån vid 5, och sedan rullade tiden iväg, och ja, plötsligt var jag i fagersjö.

Mina älskade Pisanos imorse


Kommentarer
Postat av: camilla o hanna

hej kim,vi har försökt skicka mejl till dig o vi undrar om det har kommit fram för har nte fått svar..vi skickade för nåån månad sen typ...

2009-05-17 @ 13:38:01
Postat av: Kim

Camilla och Hanna:

Hejsan.

Nej jag har inte fått något mejl av er.

Försök skicka igen till [email protected]

Funkar inte det denna gång heller, så säger jag till så ska ni få en annan mejladress.

Kram

2009-05-17 @ 14:06:26
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojojoj här har vi självaste fotografen [a]

2009-05-17 @ 23:00:47
Postat av: Anonym

du liknar kenza

2009-05-19 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0