segt

Galet seg dag idag..
Men kanske bra det. Det behövs nog.
Ni kanske har märkt att jag mer eller mindre partajar varje helg?
Men man lever bara en gång, och därför ska man göra det man tycker är kul. Men jag dricker inte, man kan ha kul utan att dricka, trust me.
Men ja, denna söndag har som sagt varit galet seg, men jag har fått hem lite klänningar till balen och tror jag har lyckats välja en. Den ska sys upp bara och sen blir det nog perfa. Jag och mamma måste åka iväg och köpa skor och sådant bara.

Och nu är det verkligen inte många skoldagar kvar. På torsdag och fredag är det ledigt. Sen nästa torsdag och fredag ska vi på klassresa.
´Våran fattiga klass ska bara åka till Dalarö, som jag tror ligger i haninge kommun(?). Och då har vi alltså inte ens kommit utanför kommunen, haha..
Men det blir väl säkert mysigt. Jag, Melon och Björne hittar nog på något kul!
Sedan den tredje juni så har vi bal, fjärde juni så har vi öppet hus och det betyder att vi är lediga 5 juni. Hallelulijah. Sen nästa vecka är det slut!! Åh så underbart.

Får se whats happening with Usa, svininfluensan går ju runt där nu-.-.. Men Jasmines pappa kommer hem nu nån gång i maj och då får vi se om vi bokar en trip. Hoppas hoppas!

Jasmine är min pärla, hon är ljuset i mörkret.

Kommentarer
Postat av: yasse

hej jag tog över min kompis email stephlight@hotma..

elr alltså vi delar den typ för min email e borta just nu o jag samlar mina kontackter så jag kan skapa en ny. o såg att min kompis had skrivit t dig..e du en såndär som man ber om råd?typ fråga kim?

2009-05-17 @ 19:46:32
Postat av: yasse

hej jag tog över min kompis email stephlight@hotma..

elr alltså vi delar den typ för min email e borta just nu o jag samlar mina kontackter så jag kan skapa en ny. o såg att min kompis had skrivit t dig..e du en såndär som man ber om råd?typ fråga kim?

2009-05-17 @ 19:46:52
Postat av: yasse

hehe skit i min kommentar min kompis kanske nte gillr de :P

2009-05-18 @ 17:09:33
Postat av: Kim

yasse: Oj förlåt.

Jag är väl inte direkt en psykolog, men jag hjälper dig gärna om du behöver råd och sådant.

Det är bara att maila mig

2009-05-18 @ 18:03:44
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0