shoppaa

Hej sötnosar.
Klassresan var jätte rolig faktiskt. Jga ska berätta mer om den imorgon eller senare och ni ska få massa bilder.

Nu kom jag precis hem från stan och har köpt mig ett par skor som jag ska ha på balen. Skorna var inte så specielt "baliga" men jag vill kunna använda dem efter, känns onödigt att köpa ett par skor som man kanske bara använder 1 gång.

Vilket jävla väder det är ute, heeelt underbart!
Måste fixa till mig lite nu. Jag pappa och farmor ska till pappas vän och grilla om ca 20 minuter. Lite små panik.
Antingen drar jag ut med Jasmine ikväll eller så är jag hemma ikväll också, som igår. Det var superskönt att ta det lugnt actually. Men vi får se.
Uppdaterar jag inte ikväll så är jag förmodligen med jasmine alltså.

Ett litet smakprov på skorna:


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kommer dem ifrån?? :)

2009-05-30 @ 23:20:53
Postat av: Kim

Det kommer jag inte säga förens efter balen ;)

2009-05-31 @ 12:05:02
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0