besviken

Jag är besviken.
Besviken på mycket.
Besviken på att mina läppar börjar bli torra, vilket oftast betyder att jag börjar bli sjuk.
Besviken på att jag inte har lyckats gå och lägga mig i tid de senaste tre dagarna pga mycket.
Besviken på att Josefin och Cassandra inte jobbar i min takt på datakunskapen, de är sega.
Besviken på att Jasmine är sjuk, och hon vet inte om hon blir frisk till helgen.
Jag är besviken på mig själv, för att i'm here again.

Sen är jag även galet besviken på Jimmy Choo´s kollektion för H&M.

Kommentarer
Postat av: Michelle

du klagar på att vi inte kommenterar, är de så himla konstigt. din blogg är ju så DÖD.



jag är besviken på att du inte uppdaterar. fattar att du har ett liv utanför, men är de så svårt att lägga in några bilder och text, det tar ju typ MAX 20 min. fattar egentligen inte ens varför du bloggar. skriver ingenting.



jag tycker inte att din blogg är dålig, utan mer tråkig och har inge betydelse. tycker annars att du är äckligt snygg och galet söt. dina kläder skulle man döda för.



PUSS! <3

2009-11-14 @ 13:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0