Danke

Tack Michelle, för kommentaren. På nåt sätt värmde den mycket!

Jag måste dock säga att jag inte är någon bloggerska direkt. Och jag länge tänkt på att ta bort bloggen, men det skulle vara som att radera en del av mitt liv. Jag skulle ångra de något otroligt.
Så istället har jag valt att ha kvar bloggen, och uppdatera nångång ibland. Kanske börjar blogga helt normalt någon gång i framtiden.
Men jag har så mycket att tänka på just nu, som jag inte vill skriva här. Det tar dessutom över mina andra tankar. Förlåt, och tack ni som fortfarande är kvar här.
Hoppas ni fortsätter kika in någon gång ibland, och bli inte alltför förvånade om jag då helt plötsligt har börjat blogga normalt.
Ciao.

Slänger upp en bild på mig och mitt älskade Tomas sabo armband som jag fick av min syster när jag fyllde år. D står för mycket. Bl.a Dolores & Denise. Ett D ska även placeras på min kropp nån gång i framtiden, i form av en tatuering.

Kommentarer
Postat av: Joachim

Hejsan Kim:) Hur går det med modellandet? Ligger det fortfarande lite på hyllan?

2009-11-14 @ 17:26:16
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: Anonym

upptadera?

2009-11-16 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0