don't know why

Hej mina kära.
Har inte mycket att säga. Vet inte när jag kommer börja blogga again.
Härom natten så "drabbades" jag förmodligen av en såkallad panikångestattack, något som jag faktiskt har vetat var påväg. Men varför vet jag inte.
Kul var det inte, och inte i efterhand heller. Jag funderar på varför jag mår knäppt just nu men kommer inte fram till något klokt svar.
Vad jag ska göra åt det vet jag inte heller.
Men tror inte ni är så intresserade av att höra mina problem.

Igår kväll så var jag iallafall med Natta, Anso och fredrik. Vi satt och sprutade vatten på varandra och jag skrattade mer än vad jag gjort på länge, vilket verkligen behövdes.
Ska snart åka och möta Anso och Natta, vi ska partaja ikväll förhoppningsvis. Så jag måste sätta igång och fixa mig nu. Men vi hörs nångång!
Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha jag ser dig på tv just nu ;) På hål i väggen

2009-11-21 @ 21:19:15
Postat av: Anonym

hoppas att du mår bättre snart!

du är en stoor förebild för mig, du verkar så stark, smart och underbar personlighet!

kramar

2009-11-21 @ 23:41:39
Postat av: Anonym

du har ju blivit ett pskyfall kim ! vad har hänt med dig ? varför kollar du inte upp vad som är fel ist? det är ju mycket bättre att du mår ra än så som du gör nu..

2009-11-22 @ 14:40:07
Postat av: Linn

SV: Viiiiiisst!! <3

2009-11-22 @ 20:36:38
URL: http://linnnolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0