Chris Brown

Jag ryser. Chris Brown är tillbaka, med bland annat låten "i can transform ya" och även den underbara "so cold". Jag verkligen ryser och blir nästan tårögd. Tänker tillbaka på konserten, en av de absolut bästa kvällen i mitt liv. Hans röst får mig att fullkomligt smälta. Åh vad jag längtar tillbaka.. Sen var det ju självklart ett stort fett jävla plus i kanten att vi fick gå upp på scenen.. dör.
Nu kommer det säkert vara ett par jävlar som kommer säga något om att han är kvinnomisshandlare osv, men vafan, hans musik är inte sämre för det? Once a Chris B fan, always a Chris B fan. Gud vad störd jag låter. haha.

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad gillar du för killar och vilken klädstil ska de ha? ;o

2009-10-15 @ 01:10:28
Postat av: Kim

Brunetter absolut, svenska eller kanske lite annat europeisk/amerikanskt ursprung. Sen Chris Brown också. , gärna modenördar faktiskt, så vi kan dela intresset. haha. Tyvärr bryr jag mig kanske lite för mycket om klädstilen? Är väldigt kräsen.

2009-10-15 @ 07:41:30
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0