Hiss/diss

Kör något som alla andra gör, bara för att vara som alla andra. haha. Nejmen, jag vet inte riktigt vad jag ska berätta.


- 90 talet. Jag älskar 90 talet, take me back to the 90ths. haha. Nejmen, det är coolt. Stilen, typ "jag bryr mig inte". Vet inte hur jag ska förklara. Ipringcip alla hade mittbena, fjortisbenan existerade inte. Djurmönstrat var kärlek, och fulsnygga skor. Precis vad jag tycker om, fulsnyggt!

- Din sko's nya skor. Jag sprang in på din sko idag, och med glädje såg jag att de hade fått in de nya skorna jag la ut för någon dag sen. Jag blev kär. Det var ett par skor, som var så fula, så stora, så "emo aktiga". Men jag föll. SÅ COOLA! Dessutom har allt riktigt hög platå, och det kan man ju bara inte ogilla.

- Fredagsmys. Precis som denna fredag. Jag ska inte festa, jag har inte ork till det. Jag ska kolla idol, äta godis, äta godmat och somna gott och må jättebra och känna mig superfräsh imorgon.


-Plutläpps posen. Jag dissar helt enkelt mig själv, med tanke på hur jag alltid gör en pussmun när kameror åker fram. Deffenitivt jag måste sluta med. Varför inte bara le fint?:)

-Höstförkylning. Jag har ont i halsen, ohno. Vad mer kan jag säga. Det är inte kul att gå runt och snora. Som tur är gör jag inte det, än iallafall. Men en förkylning är påväg, mina läppar är torra och halsen gör ont.

-Velour dressar på stan. En velour dress är okej om man ska springa ner till affären eller bara sitter hemma. Men att använda en velourdress på stan och tro att det är sexigt tycker inte jag är okej. Hellre då att man tar på sig ett par leggings och någan tråkig tunika.


So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0