Psycho

Måste fasiken berätta om en lite rolig händelse idag när jag och mina klasskompisar satt på bussen påväg till idrotten. Det började med att jag och två andra tjejer delade på en två sits, sedan var det ledigt brevid där en annan kille satt men han hade sin påse på stolen brevid.
Så jag säger "ursäkta" och gör en gest som visar att jag vill sätta mig. Först tar killen bort påsen, sen kollar han på mig med en underlig blick, sedan ställer han tillbaka påsen och kollar bort igen. Haha, tror ni inte att jag blev lite chockad?
Sedan ropar busschaufören ut i högtalarna om att det var en man som satt långt bak i bussen hade slagit en kvinna. Alla kollar självklart på Douglas som går i min klass, men sedan insåg vi att det självklart var psychot som inte lät mig sätta mig brevid honom.
Dessutom var han jätte konstig, satt och tog upp ett ikea kort, och kolla på det. Sedan la han ner det i fickan igen. Det upprepade han X antal gånger..
Så det var väl dagens händelse, kanske till och med månadens?


Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt, vart har ni idrott nånstans?

2009-10-15 @ 01:00:03
Postat av: kim

Jag går ju i Jensen södra, och vi har ingen egen idrottshall. Så vi åker runt lite överallt och har idrott. Igår var vi i Enskede rackethall och spelade bland annat tennis. Vi har tidigare även varit och bl.a boxats. Nästa vecka ska vi till eriksdalsbadet. Skitkul faktiskt!

2009-10-15 @ 07:43:37
URL: http://kimwoes.blogg.se/
Postat av: cassandra

du går i jensen norra HAHA

2009-10-15 @ 10:20:21
Postat av: kim

hahahahha juste det gör jag.. OJ!

2009-10-15 @ 14:27:48
URL: http://kimwoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0