run

Hej gullos.
Sitter i bilen med mamma påväg till.... mamma.
Hade jättekul igår när vi firade mina älsklingar Max & Simon som äntligen fyllt 15. Det blev mycket dans och nu har jag en skadad höft pga att jag ramla på dansgolvet, supersmart.
Vi drog ganska tidigt dock eftersom att vi skulle till en tjejkompis senare.

Men sen kommer väl det som förstörde våran kväll. Jag och Micca hade gått av tunnelbanan och går lugnt i våra höga skor. Jag får syn på att runt 5-7 killar går efter oss och svänger in på samma ställen som vi. Så till slut gömde jag mig lite, och då ser jag hur ena killen börjar springa. Så jag säger till Micca att ena killen springer, när hon sedan kollar bak ser hon hur alla killar mer eller mindre "kutar" efter oss. Och där kan man säga att vi fick en adrenalinkick. Jag har nog aldrig sprungit så fort. Och min portnyckel som alltid brukar krångla funkade nu utan problem. Vi hann in i porten precis innan killarna kom.
Jag har nästan aldrig varit så rädd.

Vad fan tänkte killarna med? Vad hade dom tänkt göra? De var max 17 år gamla. Jag förstår verkligen inte. Jävla idioter det finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0