sämst!

Min data har krashat. Mamma har däremot köpt en ny, men som både jag, syster och mamma ska dela på nu tills våra datorer är lagade. suck.

Anledningen till att jag inte bloggar på denna blogg är som jag har sagt tidigare, så är det mycket som händer. Allt för mycket.
På "min" andra blogg, så kanske ni som har läst märkt att inte ett piss i den bloggen är seriöst? Och det gör de så mycket lättare att blogga. Hittar ju bara på allt, och ljuger. Vilket jag inte vill göra i denna blogg, men om jag skulle blogga i detta läge, här. Så blir det nog en del lies, eller ändå inte. Men jag skulle utelämna så mycket som ni kanske vill att jag ska skriva..
Aja, nothing else i can say..

Inga bilder har jag heller på den här datan. Tjohejsan vad allt plötsligt blev pannkaka!.
Men fortsätt att peppa mig med att skriva, så kommer jag nog vara tillbaka straxt.
Ska försöka flirta lite med mamma någon dag, så jag kan ta med den här datorn till skolan. tjoho.

xo

Kommentarer
Postat av: Anonym

fortsätt skriva i den här bloggen :)

2009-10-05 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0